Česká spořitelna: Banka jako životní partner
02.03.2017 23:15
Silné příběhy, silné emoce. Česká spořitelna se prezentuje jako spolehlivá banka. V novém reklamním konceptu, zaměřeném na emoce, ukazuje jak dokáže pomoci jednotlivcům, skupinám i firmám. Že podporuje důležité myšlenky a projekty a nenechává je bez pomoci.
Celou novou komunikaci se zákazníky zastřešuje motto "Když ve vás někdo věří, dokážete víc.".
Spořitelna vydala emotivní příběh pana prof. Václava Vojty, jehož světově známá metoda (Vojtova metoda) pomohá především malým dětem v léčení vývojových poruch. Právě důvěra rodičů v jeho metodu pomohla k ověření toho, že funguje, ačkoli jiní pochybovali.
"Nový marketingový koncept České spořitelny sází na image a příběhy klientů. Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept."
Česká spořitelna půjčuje zodpovědně a rozhodně ne každémů, který si podá žádost. A tak by to mělo být. Ke svým klientům se snaží přistupovat s respektem a důvěrou.
Celý příběh Vojtovy metody
O koncepci informoval i deník E15.cz (redakce Strategie). Více na stránkách České spořitelny.
Články
-
04.10.2024 11:24
Zonky: Půjčka na míru, bez starostí. Nyní až 1 500 000 Kč.
Potřebujete peníze na splnění svých snů, ale nevíte, kde začít? Zonky vám nabízí jednoduché a...
-
10.07.2024 11:22
Jak financovat školní aktivity dětí: Průvodce pro rodiče
Nejen začátek školního roku se každoročně nezadržitelně blíží a s ním i výdaje za školní pomůcky,...
-
13.11.2023 14:56
Půjčka na šetrné bydlení od Zonky s garantovanou sazbou 5,99 %
Zonky, přední poskytovatel půjček, přináší na trh inovativní produkt zaměřený na podporu...
-
05.10.2023 12:39
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky? Zde jsou 4 hlavní.
Pokud se chystáte požádat o půjčku, je důležité vědět, jaké podmínky musíte splnit, aby...