Česká spořitelna má nové logo a v kampani se zavazuje zvýšit finanční zdraví všech svých klientů
06.01.2023 16:25
Česká spořitelna, jedna z nejvýznamnějších finančních institucí v České republice, představila své nové logo. Toto logo představuje významný krok vpřed pro banku, která se snaží zmodernizovat a přizpůsobit se současným trendům a potřebám svých zákazníků.
Tip: Konsolidace a půjčka České spořitelny s odpuštěním až 15 splátek.
Nové logo se od těch předchozích odlišuje především svou modernější a minimalističtější podobou. V barvě je logo zářivě modré, což představuje spojení s tradicí banky a zároveň odkazuje na budoucnost.
Změna loga je součástí většího komunikačního konceptu České spořitelny, který se snaží vyjádřit, že je banka moderní a připravená na výzvy současnosti. Nové logo také dobře zapadá do nového vizuálního stylu banky, který se odrazí například ve vzhledu poboček a propagačních materiálech.
Česká spořitelna doufá, že nové logo přispěje k jejímu zlepšení image a posílení důvěry zákazníků. Zároveň věří, že se jí podaří lépe oslovit mladší generaci, která je pro banku v současnosti velmi důležitá.
Z tiskové zprávy banky
Lednovou kampaní „Jsme první, kdo se stará o vaše finanční zdraví“ se Spořitelna strategicky zaměřuje na změnu finančních návyků, zvyšování finančního zdraví klientů a transformaci firem. Spořitelna v kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. Banka v kampani komunikuje 4 závazky, jak pomůže zvýšit finanční zdraví klientů:
- Do roku 2025 pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Do roku 2025 pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Do roku 2025 zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Do roku 2025 poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst